Op kerstavond, 24 december, is er traditiegetrouw altijd de Kerstnachtdienst in onze kerk. Ook dit jaar staat deze bijzondere dienst op het programma die, vanwege de omstandigheden met het coronavirus, alleen online is bij te wonen. We hebben ons best gedaan om ondanks de beperkingen toch weer een mooie kerstdienst voor te bereiden.

Hierin is veel ruimte voor muziek en zang. Ons ‘eigen’ koor El Jakim verleent medewerking aan deze dienst. Dat doen ze op een manier die verantwoord is binnen de geldende maatregelen. Er zal daarom een kleinere afvaardiging van het koor zijn. Zij zullen diverse prachtige kerstliederen voor u zingen. El Jakim staat onder de enthousiaste leiding van dirigent Harold Kooij.

U kunt de kerstnachtdienst live bijwonen via ons digitale kanaal of via Kerk-TV (voor abonnees).

Waar

Hoe laat
De kerstnachtdienst begint om 22.00 uur

Kerst zet de wereld op zijn kop!

Voorganger
Hans Lowijs

Muziek
Tim Vroom (orgel)
Harold Kooij (piano)

Zang
Koor El Jakim

Collecte
Deze is bestemd voor ‘Daken voor Armenië’, een prachtig project waar de gemeenteleden Theo en Roelof Courtz nauw bij betrokken zijn. In oktober zijn ze met een groep naar Armenië geweest en hebben daar veel dankbaar werk kunnen doen. Voor 2022 staat een nieuw bezoek gepland en daar is opnieuw geld voor nodig om de mensen daar letterlijk te kunnen helpen aan een droog dak boven hun hoofd. Van harte aanbevolen!

Kijkt u dan ook? Van harte welkom!