Laden Activiteiten

Dit jaar wordt de Vakantie Bijbel Week gedeeltelijk online gehouden via de livestream van de Hervormde Gemeente Zuidwolde:

Na de online dienst kunnen jullie knutselmaterialen ophalen bij de hervormde kerk. Wanneer je knutselmaterialen wilt ophalen moet je je voor maandag 2 augustus opgeven via vakantiebijbelweekzuidwoldedr@gmail.com.

Op woensdag, na de online dienst wordt er een buitenspelactiviteit georganiseerd, wanneer je hier aan mee wilt doen moet je je voor dinsdag 17 augustus opgeven: vakantiebijbelweekzuidwoldedr@gmail.com

Wanneer: dinsdag t/m donderdag 17, 18 en 19 augustus 2021

Tijd: de online diensten beginnen elke ochtend om 09.30 uur tot ongeveer 10.15 uur.

De knutselmaterialen kun je ophalen tussen 10.30 uur en 11.30 uur.

De buitenactiviteit op woensdag begint vanaf 10.30 uur tot ongeveer 11.30 uur. Daarna wordt het knutselmateriaal uitgedeeld.

Waar: online diensten via livestream Hervormde Gemeente Zuidwolde

Verzamelen voor de buitenactiviteit bij de Hervormde kerk. Na afloop kunnen de knutselmaterialen van deze dag meegenomen worden (let op: alleen als je je hiervoor hebt opgegeven).

Voor: alle kinderen van 4 t/m 12 jaar (basisschool groep 1-8)

Informatie: Helma Bekendam, tel. 0528 372991

Meedoen is helemaal gratis! Je moet je wel eerst aanmelden via vakantiebijbelweekzuidwoldedr@gmail.com

Voor meer informatie, kijk op de Facebookpagina Vakantie Bijbel Week Zuidwolde.

Ga naar de bovenkant