Thuisadministratie
Hulp nodig bij je financiële administratie?
Krijgt u weer een aanmaning of een brief waar je niets van snapt?
Maakt u de post niet eens meer open? Is uw administratie een
rommeltje? Misschien hebt u moeite met het op orde houden van uw
(financiële) administratie. Wij helpen u weer overzicht te krijgen
in uw administratie. U kunt een beroep doen op Diaconaal Verband
De Wolden. Diaconaal Verband werkt samen met Thuisadministratie
van Humanitas.
Wat houdt Thuisadministratie in?
Een vaste vrijwilliger met administratieve kennis komt bij u thuis en helpt met het (weer) in orde brengen van uw administratie. Bij grote schulden of problemen kan de vrijwilliger helpen bij het zoeken van een oplossing. Onze vrijwilliger kan u onder andere helpen met:
- het in kaart brengen van inkomsten en uitgaven
- het schrijven van brieven naar instanties
- tips voor zuiniger omgaan met geld
- advies bij ‘lastige’ rekeningen of brieven
- het ordenen van uw administratie
- het aanvragen van inkomensondersteuning of kwijtscheldingen
Vrijwilligers van Thuisadministratie nemen niet uw taak over, maar proberen u te helpen. U blijft verantwoordelijk voor uw administratie en maakt uw eigen keuzes. Het niet op orde hebben van uw financiële administratie is vaak het begin van financiële problemen in de toekomst.
Heeft u zelf geen hulp nodig maar kent u mensen in uw omgeving die wel hulp nodig zijn kunt u ook contact met ons opnemen.
Uw contactpersoon van Diaconaal Verband De Wolden is:
Bé Bols tel. 0528-372817 Mail: b.bols@ziggo.nl