De kerkdiensten rondom Kerst worden in verband met de coronamaatregelen grotendeels online uitgezonden. Bezoeken van de kerkdiensten in de avonduren is niet meer mogelijk. De diensten rondom Kerst worden als volgt ingevuld:

* 24 december 18.30 uur –         Gezinskerstnachtdienst (online): met een verhaal in het thema ‘Op tijd voor het lichtfeest’

* 24 december 22.00 uur –         Kerstnachtdienst (online): voorganger dhr. H. Lowijs uit Noordscheschut, organist Tim Vroom en een muzikale bijdrage van Harold Kooij (piano) en en een afvaardiging van El Jakim

* 25 december 10.00 uur –         Eerste Kerstdag: voorganger ds. Van Boeijen uit Dedemsvaart, organist Geert Meijer

* 26 december 10.00 uur –         Tweede Kerstdag: voorganger ds. M. Lourens uit Emmen, organist Peter ten Kate

* 31 december 19.30 uur –        Oudejaarsdienst (online): voorganger dhr. G. Bekendam uit Zuidwolde, organist Peter ten Kate

De gebruikelijke kerstdiensten in Linde en Veeningen gaan niet door.

Alle kerkdiensten worden live uitgezonden via kerk-tv (voor abonnees) en via het digitale kanaal.

Voor het bijwonen van de diensten op Eerste en Tweede Kerstdag is aanmelden verplicht; er is plek voor max. 50 personen. Aanmelden kan t/m 22 december 20.30 uur via e-mail reserveren@hervormdzuidwolde.nl. Of evt. telefonisch op 22 december tussen 19.00 en 20.30 uur, tel. 06-57322252. Vermeld daarbij de betreffende dag.

Bij het bezoeken van de kerk verzoeken we de geldende hygiënemaatregelen en 1,5 meter afstand in acht te nemen.