Kerkdiensten thuis volgen met kerk-tv

Kun je niet meer naar de kerk komen en wil je de kerkdienst thuis via jouw eigen televisie volgen? Dan kun je aangesloten worden op een kerk-tv ontvanger. Je kunt dan de diensten in onze kerk ontvangen, maar ook kiezen uit nog zo’n andere 27 kerken die zijn aangesloten. Bovendien kunnen via ’Video on demand’ op elk gewenst moment van de dag de eerder uitgezonden diensten worden teruggekeken.

Kosten kerk-tv

Om kerk-tv te kunnen krijgen, dien je te beschikken over een internetaansluiting. De kosten voor het gebruik en huur van de kerk-tv ontvanger zijn € 10 per maand. Eens per kwartaal worden deze abonnementskosten geïnd.

Heb je veel moeite met deze kosten, dan is er altijd overleg mogelijk met de diaconie.

Belangstelling?

Heb je belangstelling voor kerk-tv of heb je een familielid of kennis die dat zou willen, neem dan contact op met Warner Elders (tel. 266378). Hij is ook altijd bereid verdere vragen te beantwoorden.