Zuidwoldiger Zangavond met El Jakim en Jorrit Woudt

Eindelijk! Na ruim twee jaar waarin het niet kon, is het nu weer mogelijk om in de kerk samen te komen en weer volop te zingen. Wat hebben we er lang op gewacht! Maar het zingen zijn we vast niet verleerd. Dus we gaan weer starten.
Op zondag 24 april organiseren we voor het eerst weer een Zuidwoldiger Zangavond in de Hervormde Kerk. Met een programma zoals u gewend was: volop samenzang van prachtige liederen begeleid door een toporganist. En met een geweldig koor. Met daar omheen een aantal korte meditaties.

We hebben deze avond ons ‘eigen’ koor El Jakim uit Zuidwolde, onder enthousiaste leiding van Harold Kooij. En als organist/pianist de bekende Jorrit Woudt uit Enschede. Rolanda den Boon verzorgt de presentatie.

Waar
In de Hervormde Kerk in Zuidwolde.

Hoe laat
De zangavond begint om 19.00 uur.

Een toekomst vol van hoop!

De toegang is gratis. We houden wel een collecte voor de onkosten.

Wij hebben er weer zin in! En hopen dat u dat ook hebt. We hopen dan ook dat u aanwezig bent, nu het weer kan en mag. Met weer een goed gevulde kerk. Van harte welkom!

Orgelcommissie Hervormde Gemeente Zuidwolde,
Peter ten Kate