Op zondagavond 25 september is er weer een Zuidwoldiger Zangavond in de Hervormde Kerk van Zuidwolde. In april dit jaar zijn we na de lange coronatijd weer gestart en dat was weer een succes. Ook nu wordt het weer een mooi avond met volop samenzang, een prachtig koor en een geweldige organist!

Voor deze zangavond komt het koor ‘Vocal Spirit’ uit Stadskanaal naar Zuidwolde. Een club gedreven zangers en zangeressen, opgericht in 2016 door onder andere Martin Mans, die ook hun eerste dirigent was. Inmiddels is Ronald IJmker uit Nieuwlande de dirigent. Het orgel wordt deze avond bespeeld door Harry Hamer uit ‘orgelstad’ Kampen. Hij was de afgelopen jaren al vaak te horen in Zuidwolde. Een organist waarbij het erg fijn zingen is! Rolanda den Boon verzorgt de presentatie.

In de Hervormde Kerk in Zuidwolde.

Hoe laat

De zangavond begint om 19.00 uur.

Door Zijn liefde geleid

De toegang is gratis, We houden wel een collecte voor de onkosten.

Wij hebben er weer zin in! En hopen dat u dat ook hebt. Samen zingen, luisteren en genieten. Harte welkom!

Orgelcommissie Hervormde Gemeente Zuidwolde,

Peter ten Kate