Even voorstellen….

Hallo allemaal!

Inmiddels hebben wij al een paar keer opgetreden in de Hervormde kerk en onze naam bekend gemaakt in een dienst, maar we beseffen ons dat we onszelf eigenlijk nooit echt aan de gemeente hebben voorgesteld in het kerkblad of op de site.

Bij deze willen we dat graag alsnog doen!

Wij zijn jullie eigen band, Flame!

Letterlijk vertaald betekent dit vlam en dat komt natuurlijk op meerdere manieren terug in ons geloof. De vlam in ons hart, hoe wij in vuur en vlam kunnen staan door Hem en natuurlijk proberen wij door onze optredens ook jullie vlam aan te wakkeren of op te stoken.

Momenteel bestaan wij uit 6 (soms 7) leden. Teun bespeelt de semi-akoestische gitaar, Robin de elektrische gitaar en Gerlo de basgitaar, maar hij kan ook prachtig zingen! Dan hebben we nog onze drummer Matthijs en onze 2 zangeressen Lammie en Irma. Ons 7de lid is Kim en ze speelt saxofoon, maar zij zal er niet elke keer bij zijn i.v.m. andere verplichtingen zoals werk en studie.

Wij hopen iedereen snel weer te zien en mochten jullie nog meer willen weten over ons en/of graag op hoogte willen blijven? Je kunt ons vinden op Facebook (Christelijke band “Flame”) en Instagram (christelijke.band.flame), andere vragen zijn natuurlijk ook altijd welkom!