Voor je het weet is het 24 juni: de 50e rommelmarkt die we als Hervormde Gemeente Zuidwolde organiseren!

Het wordt ongetwijfeld weer een mooie dag met leuke ontmoetingen. Naast een grote variatie aan tweedehands goederen, zorgen we voor diverse hapjes en drankjes. Er zijn prijzen te winnen met het Rad van Fortuin dat om 11.30 uur gaat draaien. De allerkleinsten kunnen prijsjes winnen met de grabbelton. Rond 11.00 uur is de verkoop bij opbod. Ook de moeite waard is een expositie in de kerk over 50 jaar rommelmarkt. En natuurlijk zorgen we tijdens de dag voor mooi orgelspel.

Meehelpen?

Zonder vrijwilligers geen rommelmarkt. Er is weer een grote groep mensen die meehelpt. In de eerste helft juni ontvangen zij meer informatie over het reilen en zeilen op de dag zelf. Er kunnen nog wat handen bij, dus wilt u/wil jij ook helpen op 24 juni? Meld je dan aan bij een van de commissieleden of ondergetekende.

Bakken

Om op 24 juni genoeg lekkers te kunnen verkopen, kunnen we een vooraadje cake, kruidkoek of boterkoek gebruiken. Misschien bakt u graag en wilt u op die manier bijdragen? De gebakken producten kunt u op donderdagavond 22 juni a.s. tussen 18.00 – 20.00 uur brengen naar de kerk.

Laatste inzamelingen

We bedanken iedereen die spullen heeft gebracht voor de verkoop. U kunt nog 2 zaterdagen, 13 mei en 10 juni van 10.00-11.30 uur, goederen kwijt bij de boerderij achter de kerk.

Graag tot ziens op zaterdag 24 juni tussen 10.00 en 14.00 uur!

Namens de rommelmarktcommissie,

Jeannet Mulder (tel. 372821)