Op zaterdag 24 juni was er voor de 50e keer rommelmarkt op het Kerkplein in Zuidwolde. De organiserende rommelmarktcommissie van de Hervormde Gemeente in Zuidwolde was blij weer zoveel bezoekers te zien. Met een stralende zon werd het geslaagde dag met gezellige drukte rondom de kerk.

Veel vrijwilligers hielpen mee met de voorbereidingen en op de dag zelf. Van het bakken van de kniepertjes, het breien van sokken, het maken van prachtige bloemstukken tot het opbouwen van de kramen, het laden van de wagens en de verkoop op de marktdag zelf. Naast de vele kramen was er ook een verkoop bij opbod, een Rad van Fortuin en een grabbelton voor de kinderen. Diverse bezoekers genoten ook van de orgelmuziek die in de kerk te horen was.

Twee vrijwilligers die al vanaf het begin bij de rommelmarkt waren betrokken, te weten mevrouw Hennie ten Klooster en mevrouw Trijnie Beekelaar, werden in de bloemetjes gezet.