Op donderdagavond 25 april komt ds. Lourens Geuze naar onze kerk. Deze spreker van stichting Near East Ministry geeft een lezing over Jesaja 19:23-25 en het werk dat de stichting vanuit deze tekst doet in het Midden-Oosten. De lezing begint om 20.00 uur. De kerk is open vanaf 19.30 uur.

Near East Ministry ziet het als een opdracht om zich in een regio vol tegenstellingen in te zetten voor ontmoeting met en verzoening tussen Joden en Arabieren. Zij heeft in het Midden-Oosten een groot netwerk opgebouwd onder Joden en Arabieren.

Lourens is in 2013 namens NEM uitgezonden naar het Midden-Oosten. Hij woonde met zijn gezin een aantal jaren in Nazareth waar hij diende als pastoraal werker in een christelijk ziekenhuis. In januari 2023 kwam hij met zijn gezin terug in Nederland en is werkzaam als predikant en teamleider Midden-Oosten binnen de NEM.

Iedereen is van harte welkom. Er zijn geen kosten aan verbonden.