Kinderoppas

Tijdens elke zondagse dienst is er voor de allerkleinsten van onze gemeente en onze gasten kinderoppas. Kinderen van 0 tot 4 jaar zijn in het gebouw aan de kerk, d’Olthof, van harte welkom. Er zijn gemeenteleden die oppassen, zodat je als ouder/verzorger naar de dienst kunt gaan.

Wat doen we tijdens de oppas?

Tijdens de oppasdienst kunnen de kinderen spelen en knutselen. Ook lezen we een Bijbelverhaal, we zingen en bidden met de kinderen.

De kinderen kun je voor de dienst brengen in d’Olthof. Tijdens de collecte worden de kinderen door de leiding bij je teruggebracht in de kerkzaal. Zo ontvangen de kinderen ook de zegen van God.

Meer weten of contact?

Voor informatie of aanmelden kun je terecht bij: Marije Schaafsma, marijeschaafsma12@gmail.com, 06-11224073.