Het programma voor het startweekend van vrijdag 10 september, zaterdag 11 september en zondag 12 september is zo goed als rond! Net als vorig jaar zullen we met elkaar gaan kamperen op de camping van Herman en Susan van Arragon (achter ’t Koeienpad). Het programma is natuurlijk ook toegankelijk voor alle overige gemeenteleden en geïnteresseerden. Opgave is noodzakelijk!

Opgeven en kosten:

Via het scannen van de QR code word je doorverwezen naar de website waarin je kunt opgeven of je komt kamperen, en je kunt aangeven bij welke activiteiten je aanwezig zult zijn. De kosten van de activiteiten staan bij de activiteiten vermeld. Deze kosten moeten worden overgemaakt naar het rekeningnummer van de kerk. Na opgave ontvang je een bevestigingsmail van Rianka. Hierin zal de informatie staan die je nodig hebt; de activiteiten waarvoor jij je hebt aangemeld, het rekeningnummer van de kerk, de totale kosten etc. Zonder een bevestigingsmail is je aanmelding dus niet gelukt!

Programma:

In het programma hebben we met elkaar gezorgd voor activiteiten voor elke generatie. We hopen dan ook dat we met elkaar zullen genieten van het weekend, elkaar mogen ontmoeten en veel plezier met elkaar zullen hebben. Maaltijden worden door iedereen zelf verzorgd, behalve de BBQ op zondag.

Vrijdagavond 10 september:

16.30 uur tot 18.00 uur                               Aankomst camping kampeerders

18.00 uur tot 19.00 uur                               Gezamenlijke maaltijd

19.30 uur tot 21.00 uur                               Sing-In onder begeleiding van Glenn en José Witterland

22.00 uur tot 23.00 uur                              (Bos)spel

Zaterdag 11 september:

8.00 uur tot 8.45 uur                                   Gezamenlijk ontbijt

9.00 uur tot 11.00 uur                                 Meditatiewandeling met Sarianne van Dalen

12.00 uur tot 13.00 uur                               Lunchen

13.00 uur                                                        Springkussen voor de kinderen

14.00 uur tot 17.00 uur                               Jeugdactiviteit: DX Adventures (zwemkleding mee!)

14.00 uur                                                        Start fietstocht (25 km) bij het kerkplein

Middagprogramma camping wordt verzorgd door de kerkenraad

18.00 uur tot 19.00 uur                               Gezamenlijke maaltijd

19.30 uur tot 20.30 uur                               Kinderbingo

20.30 uur tot 22.00 uur                               Bingo

22.30 uur                                                        Kampvuur

Zondag 12 september:

8.00 uur tot 8.45 uur                                  Gezamenlijk ontbijt

9.30 uur tot 10.45 uur                                Kerkdienst in de Hervormde Kerk o.l.v. John Meijerink

10.45 uur tot 11.45 uur                               Koffiedrinken in de kerk: Jim Courtz zal aanwezig zijn voor het vertellen van zijn ervaringen bij Jeugd met een Opdracht en er is de gelegenheid hem vragen te stellen.

11.45 uur tot 12.30 uur                               Lunch bij de kerk; belegde broodjes worden verzorgd

13.00 uur tot 16.00 uur                              Compassion zondag! We zullen met elkaar middels diverse workshops een kijkje nemen in de projecten van Peru! Met eigen ogen kunnen we zien wat voor werk Compassion doet, wat er gebeurd met ons sponsorgeld en misschien hebben we zelf live contact met Peru!

17.00 uur tot 18.30 uur                               BBQ op de camping

18.30 uur                                                        Afsluiting, opruimen en weer terug naar huis